سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 58
  • زمان مطالعه : 25 دقیقه

خبر امروز/ 6 شهریور

.

هم اندیشی داروسازان
در کوار و بررسی دستور کار دارویی



نشست هم اندیشی با حضور داروسازان کوار و با هدف ارتقای کیفیت خدمات دارویی،
برگزار شد.

 


به گزارش روابط
عمومی شبکه بهداشت و درمان کوار، رییس شبکه بهداشت و درمان کوار ضمن قدردانی از مشارکت
فعال داروسازان و مسوولان فنی داروخانه ها در کوار، ارتقای کیفی فرایند عرضه دارو
در داروخانه ها، حل مسایل داروخانه و رضایت بیشتر بیماران را از مهم ترین اولویت
های دانشگاه برشمرد.



«سید علی شمس نیا» با بیان اینکه داروساز به عنوان عضوی از
اعضای تیم سلامت در پیشبرد برنامه های بهداشتی درمانی کشور به ویژه نهادینه کردن سیاست
های بهداشتی درمانی در ارکان جامعه نقش بسزایی دارد، افزود: اگر همکاری داروسازان
و نقش آنها نبود، بسیاری از برنامه های موفق نظام بهداشتی درمانی کشور در مناطق
مختلف به ویژه شهرهای کوچک و روستاها اجرایی نمی شد، بنابراین داروساز عضوی از تیم
سلامت و همسو با دیگر اعضای تیم سلامت در ارتقای سلامت است.



او با اشاره به ضرورت مشاوره بیمار با داروساز در داروخانه
ها، ادامه داد: انجام مشاوره دارویی در داروخانه ها، به کاهش بار هزینه های درمانی
کمک می کند و بسیاری از همکاران داروساز، این کار را به خوبی انجام می دهند.



رییس شبکه بهداشت و درمان کوار تاکید کرد: برای عرضه دارو
در داروخانه ها، باید مسوول فنی در محل حضور داشته باشد و انجام مشاوره دارویی از
سوی مسوولان فنی انجام شود.



شمس نیا اضافه کرد: نظارت جدی در زمینه موضوعات دارویی، از
سوی واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان انجام می شود تا داروخانه ها از لحاظ
دارویی با مشکلی مواجه نباشند.



او بر هماهنگی بیشتر مسوولان فنی شاغل در داروخانه در
راستای اجرای طرح پزشک خانواده، تاکید کرد.



دکتر «امیرحسین حاجی پور» مدیر نظارت بر دارو شبکه بهداشت
و درمان کوار نیز در این نشست، مطالبی در زمینه رعایت ضوابط و آیین نامه های جاری،
توجه به تذکرات شفاهی و کتبی برای ارایه بهتر خدمات به جامعه و بهبود ارزشیابی
داروخانه ها و حضور مسوول فنی در ساعات فعالیت داروخانه، ارایه کرد.



در این نشست، دستور کار جامع دارویی و مسایل مختلف این
حوزه در راستای بهبود روند امور، بررسی شد./102

 




برگزاری نشست شورای سلامت و امنیت غذایی در استهبان



نشست شورای سلامت و امنیت
غذایی شهرستان استهبان با حضور اعضای این شورا، برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه
بهداشت و درمان استهبان، «کمالی سروستانی» فرماندار شهرستان استهبان بر همکاری
ادارات و سازمان های این شهرستان در امور بهداشتی به ویژه پیشگیری از بیماری های
جسمی و روحی روانی در جامعه تاکید کرد و افزود: جامعه پویا و فعال، نیازمند افراد
سالم و تندرست است.



دکتر «محمد حسین فدایی» رییس
شبکه بهداشت و درمان استهبان نیز برنامه ملی پیشگیری از فشارخون را نمونه ای موفق
از همکاری درون بخشی و برون بخشی در زمینه بهداشت و درمان عنوان کرد و خواستار مشارکت
همه سازمان ها در زمینه اجرای مصوبات این نشست شد.



او اضافه کرد: اجرای پویش
پیشگیری از حوادث ترافیکی در شهریور، کنترل بیماری تب مالت در شهرستان با حضور
ادارات مرتبط، تشکیل پرونده سلامت کارکنان دولت، اجبار مصرف قرص ویتامین
D از سوی کارکنان ادارات، همکاری مسوولان ادارات و ارگان ها با
مادران شیرده برای شیردهی با شیر مادر و بسته خدمتی سلامت شغلی کارکنان دولت، از
مصوبات این نشست بود.



این نشست، در فرمانداری
شهرستان استهبان برگزار شد./102

 

ارج نهادن به جامعه پزشکی در شهرستان
مهر



بخشداران، شوراهای اسلامی و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان
مهر نیز، همگام با مسوولان حوزه سلامت این شهرستان، از پزشکان تجلیل کردند.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، مسوول
امور عمومی شبکه بهداشت و درمان از تجلیل گسترده جامعه پزشکی شهرستان مهر خبر داد.



«علی قنبری» گفت: به مناسبت نکوداشت روز داروساز و پزشک،
پزشکان، داروسازان و دندانپزشکان شهرستان مهر و برخی از پزشکان شهرستان لامرد،
میهمان رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شده و با حضور فرماندار، مسوول دفتر
نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و بخشدار مرکزی از
خدمات جامعه پزشکی تجلیل شد.



او افزود: برخی از بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر
و روستاها و مراکز بهداشتی درمانی از جمله اسیر، شهرک امام خمینی(ره)، خوزی و ارودان
نیز، با برگزاری مراسم بزرگداشت از پزشکان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی تقدیر کردند.



قنبری ادامه داد: دکتر «فریناز حقیقت» پزشک مرکز بهداشتی
درمانی اسیر، از پزشکان برتر خانواده شهرستان مهر بود که در مراسم بزرگداشت روز پزشک
در استان نیز، تجلیل شد./103



 





تقدیر از بهورزان شبکه بهداشت و درمان استهبان



در آستانه دوازدهم شهریور و
روز بهورز، از خدمتگزاران خط مقدم بهداشت، تقدیر شد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه
بهداشت و درمان استهبان، رییس شبکه بهداشت و درمان استهبان، نقش بهورزان در سلامت
جامعه را مهم و حیاتی دانست.



دکتر «محمد حسین فدایی» گفت:
امروز که شاهد کاهش مرگ و میر مادران و کودکان هستیم، باید همه را حاصل تلاش
بهورزان بدانیم، زیرا ارتقای شاخص های بهداشتی کشور در گروی تلاش و فعالیت این افراد
است.



این برنامه، در سالن
اجتماعات امام علی (ع) شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان، برگزار شد./102

 

 
بزرگداشت روز بهورز در مرودشت


آیین
گرامیداشت روز بهورز شهرستان مرودشت، برگزار شد.



به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، امام جمعه شهرستان مرودشت در این
آیین با تبریک روز بهورز گفت: بهورز کسی است که همراه و همگام مردم در جامعه حضور
دارد و به مردم خدمت می کند.



حجت
الاسلام «مهدی آقایی» خدمات بهورز به ویژه در حوزه روستایی و مناطق صعب العبور را
از نشانه های ایثار، عنوان کرد.

 


او
اضافه کرد: بهورزان خادمانی صادق هستند که خدمت آنها در
روستاها خدمتی ماندگار است، بهورزان سنگربانان خط مقدم عرصه سلامت در روستاها و از
بهترین و مفیدترین نیروها در ارتقای سلامت هستند و فعالیت های آنها در تامین حفظ و
ارتقای سلامت جامعه ضروری است، به صورتی که با کمترین امکانات با تلاش شبانه روزی
خود نقش بزرگی در پیشگیری از بیماری ها و حفاظت از تندرستی مردم دارند
.



رییس مرکز
بهداشت مرودشت نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات بهورزان گفت: مسوولیت بزرگ
بهورزان در ایجاد محیط بهداشتی و سالم برای اهالی و پیگیری موارد بهداشتی
خانواده، دارای اهمیت است.



دکتر «روح
اله کریمی» افزود: بهورزان خط نخست بهداشت هستند و سلامت و بهداشت جامعه بدون
نام بهورز، نمی تواند معنی داشته باشد، تمامی بهورزان مسوول سلامت منطقه زیر پوشش
خود هستند و در این راستا باید تمام اقدامات و عملکرد خود را به ‌صورت منظم انجام
دهند.



او ادامه داد: فلسفه وجود بهورزان، مبارزه با مشکلات و
معضلات سلامت در سطوح مختلف جامعه و خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر در حوزه سلامت،
به ویژه کودکان، زنان باردار و بیماران مراقبتی است
.



کریمی
اضافه کرد: بهورزان با خدمت صادقانه در مناطق محروم با تشویق و مشارکت دادن مردم
در موضوع ارتقای سلامت، خدمات قابل توجهی به سلامت کشور ارایه می دهند که جای
تقدیر دارد./102




بهره
برداری از خانه بهداشت عشایری «دستبنده مهکویه» در فیروزآباد



رییس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد،
از راه اندازی و بهره برداری از خانه بهداشت عشایری دستبنده به مناسبت هفته دولت،
خبر داد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و
درمان فیروزآباد، دکتر «خدابخش چگینی» گفت:
ارایه
تمام خدمات مراقبت های بهداشتی اولیه به گروه های هدف زیر پوشش، دهگردشی و معاینه
بیماران از سوی تیم سیار پزشک خانواده شامل پزشک، ماما و کارشناسان بهداشتی، از
خدمات این خانه بهداشت است که به عنوان دستاوردی دیگر از طرح تحول نظام سلامت،
همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید
.



او افزود: با راه اندازی این خانه بهداشت که در 40 کیلومتری
مرکز خدمات جامع سلامت «جوکان» قرار دارد، دسترسی 603 نفر جمعیت زیر پوشش این خانه
بهداشت به خدمات بهداشتی، آسان می شود.



این آیین، با حضور «سید کمال علوی»
فرماندار، دکتر چگینی رییس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد، «سید غلامعلی ظهرابی»
بخشدار میمند و جمعی از مسوولان ادارات، برگزار شد./102

 




تقدیر از پزشکان و داروسازان در اقلید



به مناسبت زادروز حکیم ابوعلی سینا و بزرگداشت زکریای رازی،
رییس شبکه بهداشت و درمان اقلید از جامعه پزشکی و داروسازان این شهرستان تقدیر
کرد.

 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید،
دکتر «جعفر وکیلی» گفت: با تلاش های شبانه روزی پزشکان در شهرستان اقلید، شاخص ارتقای
سلامت افزایش یافته و آمار مرگ و میر و اعزام بیماران از بیمارستان حضرت
ولیعصر(عج) اقلید به مرکز استان نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته که این
امر با همت و تلاش پزشکان انجام شده است.



او افزود: داروخانه های سطح شهر و روستاهای شهرستان اقلید، تمام
داروهای مورد نیاز و داروهای بیماری های خاص را در دسترس بیماران نیازمند قرار
داده اند که موجب رفع نیاز به مراجعه به شهرهای اطراف و مرکز استان برای تامین
دارو شده است.



این آیین، با مشارکت «مصطفوی» نیک اندیش عرصه سلامت و سازمان
بسیج جامعه پزشکی اقلید، برگزار شد./102




تقدیر از دارو سازان و پزشکان مرکز بهداشت و درمان منطقه آباده طشک


آیین تقدیر از دارو سازان و پزشکان مرکز بهداشت و درمان منطقه آباده طشک، برگزار
شد.

 


به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان منطقه آباده طشک، رییس
شبکه بهداشت و درمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن یکم
شهریور، مصادف با زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا و روز پزشک و پنجم شهریور برابر
با زادروز حکیم محمدبن زکریای رازی، روز داروساز، مراسمی با حضور رییس و اعضای
شورای اسلامی، روسای اداره های آموزش و پرورش و ثبت اسناد، انجام شد.



«خسرو زارعی» افزود: ایثارگری پزشک، به اندازه ای است که از لذت
سلامتی و آسایش خود چشم پوشی می کند تا با توکل برخدا و دانش خود، بیماری را از
درد رها کرده و لبخند را بر لب بیمار نشاند.



در ادامه این آیین، به مناسبت پنجم شهریور زادروز حکیم زکریای
رازی، از خدمات داروسازان نیز، تقدیر شد./103

 




آشنایی دانشجویان
«آداب» با مبحث داروشناسی عامیانه



انجمن
علمی و دانشجویی دانش بومی و سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با دعوت از یکی از
اساتید داروسازی، نشست مقاله خوانی برگزار کرد.



به
گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عضو هیات
علمی دانشگاه و متخصص داروسازی سنتی گفت: پژوهش های اتنوفارماکولوژی در کشور ما
کمتر مورد توجه بوده و بدون در نظر گرفتن جزئیات دقیق علمی و با کیفیت پایین انجام
می شود.



دکتر
«پرمیس بدر» افزود: نگرش علمی، صنعتی و به روز رسانی مستمر تولید داروهای سنتی در
کشور، می تواند منجر به کاهش هزینه های تولید و مصرف دارو، کار آفرینی، تربیت و
تولید نیروهای متخصص و ارتقای سطح سلامت جامعه شود.



او
ادامه داد: برای افزایش امکان پذیرش مقاله در حوزه طب عامیانه، باید به قوانین پنج
گانه مجله تخصصی اتنوفارماکولوژی توجه کرد.



دبیر
انجمن علمی آداب نیز هدف از برگزاری این ژورنال را آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان
با روش های آماده سازی مقالات برای مجله های حوزه داروسازی، به ویژه
اتنوفارماکولوژی عنوان کرد.



«احسان امیری اردکانی» ضمن تقدیر از سایر اعضای این نهاد علمی که
برای برگزاری این نشست مقاله خوانی همکاری داشته اند، از ادامه و استمرار این
جلسات خبر داد./105

 

افتتاح 2 خانه بهداشت در علامرودشت در هفته
دولت



همزمان
با هفته دولت، دو ساختمان جدید خانه های بهداشت «خیرگو» و «کمالی» در علامرودشت افتتاح
شد.

 


به
گزارش روابط عمومی منطقه بهداشت و درمان بخش علامرودشت، رئیس منطقه بهداشت و درمان
گفت: در هفته دولت سال جاری، ساختمان جدید خانه های بهداشت مرکز دهستان «خیرگو» و «کمالی»
با حضور فرماندار، مسوولان ادارات شهرستان و بخش و دیگر اقشار مردمی، به بهره
برداری رسید.



«محمدصادق
عباسی مقدم» افزود: این پروژه ها با هزینه چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات
دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.



او
با تشکر از پیگیری های نماینده مجلس، فرماندار، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و
شبکه بهداشت و درمان شهرستان علامروشت، ادامه داد: کار حصارکشی این دو پروژه نیز،
به زودی آغاز می شود./103

 




برگزاری چهارمین نشست از سلسله نشست های
زندگی به سبک مهدوی



چهارمین نشست از سلسله نشست های سبک زندگی مهدوی با حضور حجت الاسلام «علیرضا
حدائق» و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

 


به گزارش کانون بسیج جامعه پزشکی
دانشگاه
علوم پزشکی شیراز،
مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه
گفت: در این نشست، حجت
الاسلام حدائق پیرامون سبک و شیوه زندگی از نگاه حضرت ولی عصر (عج) توضیحاتی ارایه
داد.



دکتر«سیدابوالفضل هاشمی اصل» در رابطه
با دیگر مطالب ارایه شده افزود:
وظایف انسان های مسلمان در تمام اعصار، تقاضای هدایت و استقامت
در مسیر حق، از خداوند متعال بوده است؛ زیرا که دعای خیر برای دیگران و طلب
هدایت به ویژه برای انسان هایی که در حق ما ظلم کرده اند نیز به نوعی قدم گذاشتن
در مسیر نورانی هدایت است که منجر به زمین خوردن شیطان و یاس و ناامید از گمراه
کردن انسان می شود.



مدرس این مراسم به بیان اهمیت عاقبت به خیری در طول زندگی انسان اشاره کرد
و گفت: استقامت در مسیر هدایت است و زندگی به سبک زندگی مهدوی، همان طلب خیر، عاقبت
به خیری و فرجام ما بندگان است./103

 


گرامیداشت روز داروساز در مرکز آموزشی
درمانی نمازی



به
مناسبت پنجم شهریور، سالروز بزرگداشت حکیم محمدبن زکریای رازی، دانشمند و داروساز
بزرگ ایرانی، از داروسازان مرکز آموزشی درمانی نمازی، تقدیر شد.

 


به
گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، مسوولان این بیمارستان با حضور در
داروخانه این مرکز درمانی، روز داروساز را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.



در
این مراسم، «دکتر احمد حسین زاده» رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی، «بیژن فاضل
جهرمی» سرپرست مدیریت، کارکنان معاونت آموزشی و جمعی از مسوولان بیمارستان نیز،
حضور داشتند./103

 
تقدیر از پزشکان شهرستان خرامه به مناسبت روز پزشک



همزمان با زادروز حکیم ابوعلی سینا و
روز پزشک، آیین تقدیر از پزشکان شهرستان خرامه برگزار شد.



به گزارش روابط
عمومی شبکه بهداشت و درمان خرامه، رییس این شبکه بهداشت و درمان در این مراسم با
تبریک به پزشکان،
نام گذاری زادروز حکیم ابوعلی سینا را
به عنوان روز پزشک، یک کار ارزشمند برای نشان دادن پیشینه طب در ایران بیان کرده و
گفت: این روز فرصتی
است که بار دیگر از سپید جامگانی که با مجاهدت و ایثارشان، جانی تازه به جامعه می
بخشند، یاد کرده و از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی آنها در خدمات رسانی به مردم،
تقدیر شود.


«مصطفی
دانش» با بیان اینکه بهترین طبیب، خداوند است و ارزش و شایستگی پزشک در به دست
آوردن صفات الهی است، ادامه داد: تقدیر از پزشکانی که با صبوری و صمیمیت برای
درمان بیماران تلاش می کنند، کمترین کاری است که می توان انجام داد.



در
این مراسم، از پزشکان
شبکه بهداشت و درمان خرامه تقدیر
شد./103

 




بهره برداری از خانه پزشک شهرستان بوانات
همزمان با هفته دولت



به مناسبت هفته دولت، با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از
مسوولان
شهرستان، از خانه پزشک مرکز
خدمات جامع سلامت «جیان»، بهره برداری شد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوانات، فرماندار شهرستان
بوانات،
با
گرامیداشت هفته دولت و ادای احترام به شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت:
ساخت خانه پزشک و امکانات مناسب، لازمه شهرستان است تا پزشکان با امنیت خاطر و
ماندگاری بیشتر بتوانند خدمات خود را به مردم شهرستان ارائه دهند.



«علی محمودی» در ادامه از تلاش مسوولان
دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای رفع
نیازهای بهداشتی درمانی قدردانی کرد.



رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات در این رابطه گفت:
این خانه پزشک با زیربنای
112مترمربع
و اعتباری بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال از اعتبارات سه درصد نفت گاز سال
1397و 1398 شهرستان تامین شده است.



دکتر «زهرا کریمی» افزود:
این پروژه از فروردین سال جاری آغاز به کار کرده و در شهریور 98 به بهره برداری
رسید./103

 




گلباران قبور مطهر
شهدای خرامه در هفته دولت



همزمان
با آغاز هفته دولت، رییس شبکه بهداشت و
درمان شهرستان خرامه
و اعضای شورای اداری شهرستان خرامه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

 


به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه، رییس این شبکه بهداشت و درمان
گفت: این مراسم با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدای هشت سال
دفاع مقدس برگزار شد.



«مصطفی
دانش» افزود: حاضران در این مراسم، قبور شهدای شهرستان خرامه و بخش کربال را
گلباران و عطر افشانی کردند.



این آیین با حضور حجت الاسلام «محمد صباحی» امام
جمعه، «فرهاد جهانخواه» فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر خرامه، مسوولان ادارات
و نهادهای دولتی و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد./103

 






آغاز طرح ضربتی کنترل شپش در نی
ریز


نشست
تخصصی برنامه ریزی در راستای کنترل ضربتی شپش در شهرستان نی ریز برگزار شد.



به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، کارشناس سلامت نوجوانان،
جوانان و مدارس این شبکه بهداشت و درمان، گفت: این نشست با هدف برنامه ریزی و
هماهنگی اجرای طرح ضربتی کنترل شپش در آستانه آغاز مهر برگزار شد.



«افسانه
زارعی» با تأکید بر ضرورت کنترل شپش در سطح شهرستان، به اهمیت برگزاری کلاس های
آموزشی برای والدین دانش آموزان در مدارس نیز اشاره کرد.



«علی
آراء» کارشناس مسوول بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان نی ریز نیز،
اجرای
طرح ضربتی کنترل آلودگی در سطح مدارس را در پیشگیری از اپیدمی را ضروری دانست.



همچنین
کارشناس بیماری های واگیر شبکه بهداشت و درمان نی ریز
هدف
از اجرای این طرح را آموزش، غربالگری و درمان افراد عنوان کرد.



دکتر
«محمد رسولیان» بر لزوم تشکیل تیم های غربالگری خبره با توجه به تعداد مدارس،
مهدکودک و پیش دبستانی های شهرستان و با هدف اتمام برنامه غربالگری در مهر تأکید
کرد.



در این نشست برنامه های لازم
برای پایش شپش سر در مدارس و ارجاع دانش آموزان مبتلا به شبکه بهداشت و درمان
تنظیم شد./105

 




به همت اداره سازمان های مردم
نهاد و خیرین سلامت دانشگاه برگزار شد: کارگاه آموزشی بازاریابی اجتماعی



به همت
اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارگاه
آموزشی بازاریابی اجتماعی، با هدف توانمندسازی سازمان های مردم نهاد و موسسات
خیریه فعال در عرصه سلامت برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس اداره سازمان های مردم نهاد و
خیرین سلامت دانشگاه، موضوع بازاریابی اجتماعی را برای تمامی مدیران سازمان های
مردم نهاد سلامت و موسسات خیریه فعال در عرصه سلامت ضروری دانست و بازاریابی
اجتماعی را فرآیندی برنامه ریزی شده برای تاثیر گذاری بر رفتار اختیاری گروه مخاطب
در نیل به یک هدف اجتماعی عنوان کرد.



دکتر «نگار
درویش» با بیان اینکه بازاریابی اجتماعی، استفاده از مفاهیم و ابزارهای بازاریابی
تجاری برای تاثیرگذاری بر رفتارهای فرد با هدف ارتقای سلامتی فرد و جامعه است، افزود:
هدف از بازاریابی اجتماعی، اصلاح نگرش گروه مخاطب است تا پایه گذار تغییر رفتار
برای حفظ سلامت فرد و جامعه شود./105




گرامیداشت روز کارمند در شبکه بهداشت و درمان
خرم بید



آیین گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در شبکه بهداشت و
درمان خرم بید، برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خرم بید، امام
جماعت این شبکه بهداشت و درمان ضمن پاسداشت مقام کارمند، از اخلاق اداری و لزوم
رعایت آن را از ویژگی ضروری خدمت در این عرصه خواند.



حجت الاسلام «نجف محمدیان» با اشاره به قسمتی از نامه
امیرالمومنین(ع) به عثمان بن حنیف در نهج البلاغه گفت: اگرچه ما در دوران حضرت
علی(ع) زندگی نمی کنیم، اما امروز هم می توانیم با عمل به فرمایش امیرالمومنین(ع)،
ایشان را با تقوا، اجتهاد در راه خدا و پاکدامنی در راستی و درستی یاری کنیم.



او ویژگی های بیان شده در این نامه را چهار شاخص اساسی
کارکنان در حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: تقوا، تلاش بی وقفه در خدمت به مردم و
جامعه، دست پاکی و امانت داری و اهل استقامت و پایدار بودن در راه حق، چهار شاخص
اساسی است که باید همه کارمندان و کارگزاران حکومت اسلامی، در همه سطوح کاری
سرلوحه کار خود قرار دهند./102

 




در آیین بزرگداشت روز
بهورز در فراشبند تاکید شد:
بهورزان پیام آوران
سلامت و خط مقدم
جبهه سلامت هستند



آیین بزرگداشت روز
بهورز با حضور بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، رییس شبکه
بهداشت و درمان فراشبند در این آیین، ضمن تبریک روز بهورز و
تقدیر از تلاش ‌ها و
فعالیت های بهورزان در روستاها
گفت:
بهورزان
نقش بسیار تاثیرگذاری در بهبود سلامت و پیشگیری از بیماری‌ ها دارند
.



دکتر «حسن کرمی» بهورزان را نیروهای خط مقدم جبهه بهداشت و درمان در هر
منطقه عنوان کرد که تلاش زیادی در ارایه خدمت صادقانه به مردم، انجام می دهند.



او خانه بهداشت را نخستین محل دسترسی مردم به خدمات سلامت دانست و با
اشاره به نقش حیاتی بهورزان در تامین سلامت جامعه، اضافه کرد: بهورزان با آموخته
ها، تجربه ها و ارتباط عمیق و موثر خود با مردم، نقشی کم نظیر در سامان دادن و
گسترش خدمات بهداشتی در مناطق محروم روستایی ایفا می کنند.



رییس شبکه بهداشت و درمان فراشبند، بهورزان را بهترین پیام آوران سلامت
در کشور برشمرد که با تلاش و فعالیت شبانه روزی و با کمترین امکانات، نقش مهمی در
پیشگیری از بیماری ها و پاسداری از سلامت مردم دارند
.



دکتر کرمی اعتلای
سلامت روان، ارایه خدمات پیشگیرانه، بهبود کیفیت و شیوه زندگی و گسترش زندگی همراه
با شادابی و سرزندگی را از
ماموریت های مهم بهورزان در مناطق
روستایی عنوان کرد و از خدمات بهورزان در مناطق روستایی به ویژه در بسیج ملی کنترل
فشارخون، تقدیر کرد.



همچنین در این آیین، به مناسبت روز کارمند، از خدمات دکتر «رضا میرزانیا»
کارمند بازنشسته این شبکه به پاس 30 سال خدمت صادقانه در واحد سلامت دهان و دندان،
تقدیر شد./102



 

تقدیر از کارمند
نمونه دانشکده پرستاری ام البنین(س) لامرد به مناسبت هفته دولت



به
مناسبت هفته دولت، طی مراسمی از «فاطمه امیری» کارشناس فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده
پرستاری ام البنین(س) لامرد به عنوان کارمند نمونه تقدیر شد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری ام البنین(س)، فرماندار
شهرستان لامرد در این مراسم ضمن بیان دستاوردهای ادارات شهرستان در یک سال اخیر
افزود: هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام
مسوول و کارمند است که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب
اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه،
تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند.



«حسین شبانی نژاد» افزود: جلب رضایتمندی مردم از مسائل مهم است و
هفته دولت فرصتی است که به صورت جدی خدمات دولت به مردم ارائه شود و تکریم ارباب
رجوع را در اولویت قرار دهیم
.



این مراسم در سالن اجتماعات شهید جنگ آور و به میزبانی فرمانداری لامرد برگزار شد و کارمندان
نمونه ادارات شهرستان لامرد تقدیر شدند
./101



پایان خبر



 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9326
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب